Geoblog.pl    onewayticket    Podróże    Ameryka Centralna,Poludniowa oraz Kuba    Ciagle pada!
Zwiń mapę
2016
11
lut

Ciagle pada!

 
Nikaragua
Nikaragua, El Bluff
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 14155 km
 
Wyglada na to ze utknelismy na malej wysepce na kilka dni. Mielismy z niej odplynac na Corn Island ale rozeptala sie wichura I ani mysli przestac .Zaden statek nie wyplywa w morze tym bardziej ze 2 tygodnie temu w tej okolisy podczas zlej pogody wywrocil sie statek z 40 stoma pasarzerami na pokladzie z ktorych az 13 sie utopilo. Czekamy wiec az bedzie bezpiecznie a tym czasem wloczymy sie bez celu bo nic ciekawego do roboty nie ma. Wyspa ma wielkosc 3 boisk pilkarskich ktore mozna obejsc w pol godziny. Jest tu jeden bar pare slabo zaopatrzonych sklepow I dosc fajna plaza ale przy takiej pogodzie spacerowanie po niej do zadnych przyjemnosci nie nalezy w dodatku caly czas zabieraja prad wiec I z internetu kozystac nie mozna.Po dwoch dniach znamy juz wszystkie psy po imieniu a te ktore nie mialy imion zostaly przez nas ochrzczone. Dzieki Bogu ze mozna kupic tu swieze ryby wiec nie musimy jesc ryzu z fasola na ktorej widok dostaje juz wypryskow na skorze. Nie zeby bylo to nie dobre ale ilez mozna to jesc(oni jedza to trzy razy dziennie mowie o mieszkancach calej ameryki centralnej).Mam nadzieje ze wkrotce odplyniemy bo jak nie jedynym zajeciem ktore nam zostanie to nauczenie sie na pamiec imion zmarlych na miejscowym cmentarzu a I to pewnie szybko nam pojdzie bo jest ich tu niewiele. Chcielismy wrocic na Bleufields ale I tam z racj pogody trudno sie dostac. Osuszajac kolejna butelczyne rumu patrzymy na wzburzone morze z nadzieja ze w koncu wyplyniemy .
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (6)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
zula
zula - 2016-02-12 08:45
Uśmiałam się troszkę patrząc na zdjęcia - wynika z nich ,że świnka za moment znalazła się na patelni i jest...obiad!? ...a może tak było bo zwiedzaliście oprócz cmentarza zaplecze baru? :-)))
Ilość bananów i owoców jest taka ,że spokojnie możecie być jeszcze trochę!
Słońca życzę!!!!!!!!!
 
 
zwiedzili 7.5% świata (15 państw)
Zasoby: 143 wpisy143 299 komentarzy299 2180 zdjęć2180 0 plików multimedialnych0
 
Nasze podróżewięcej
06.07.2016 - 06.07.2016
 
 
21.05.2016 - 21.05.2016
 
 
04.05.2016 - 10.05.2016