Geoblog.pl    onewayticket    Podróże    Ameryka Centralna,Poludniowa oraz Kuba    Dosc lenistwa czas w droge
Zwiń mapę
2015
09
cze

Dosc lenistwa czas w droge

 
Meksyk
Meksyk, Bacalar
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 9629 km
 

Bardzo ale to bardzo nie chce nam sie ruszac z tego bajecznego miejsca ale naprawde juz czas. Mielismy zostac tylko 2 dni a juz siedzimy 5 i chetnie tyle samo jeszcze bysmy zostali. Jutro musimy dostac sie do Belize co powinno nam zajac kilka godzin lacznie z zalatwieniem wszystkich formalnosci na granicy.

Jako ze jest to nasz ostatni dzien musze napisac o naszych kompanach ktorzy towarzyszyli nam przez caly pobyt a mowa tu o mrowkach ,komarach,jaszczurkach,psach (bo w miejscu ktorym jest jest az 5 psow) i ogromnych zabach ktore zasluguja aby napisac cos o nich wiecej. Pierwszej nocy obudzil nasz dziwny odglos ale to tak dziwny ze podobny zupelnie do niczego co dotej pory slyszelismy. Po paru minutach odglosow bylo wiecej i smialo mozna bylo stwierdzic ze to jakis rodzaj konwersacji prowadzonej przez nieznany nam gatunek. Aga postanowila uzbroic sie w latarke i sprawdzic kto jest sprawca coraz glosniejszych debat. Zajelo je to 10 minut i wrocila do namiotu z mina taka jakby ktos jej dal roczny talon do supermarket. Mam mowi! to ona tak gawozy i pokazuje mi zdjecie zrobione telefonem. W zyciu jeszcze takiej zaby nie widzialem bo rozmiarem nie odbiegala od malego krolika.Po tym jak Aga zapoznala sie z ropucha ta stwierdziwszy ze jej nic juz nie grozi wiec chyba zaprosila jeszcze wiecej kolezanek bo od tej pory robily nam co wieczor symfonie.

Gorzej sytuacja wygladala z muchami , komarami i mrowkami bo pamiatki bo tych stworzeniach nie tylko pozostana w naszych glowach ale takze na ciele i to w postaci ogromnych bablow i czerwonych plam.Na nic sie zdaly srodki chemiczne sypanie sola a juz napewno nie dzialaly na nich nasze prosby zeby juz nas nie gryzly wrecz przeciwnie ale moze to dla tego ze mowilismy do nich po polsku. W kazdym razie miejcie to na uwadze ze ruszajac do cieplych krajow wyzej wymienione towarzystwo bedzie wam urozmaicac czas od rana do rana bo nie zauwazylem aby robily sobie przerwy.

Jednak i tak bylo warto bo rany sie zagoja a wspomnienia zostana. Jutro jedziemy dalej . Mam nadzieje ze Belize okaze sie rownie przyjaznym krajem jak Meksyk i dostarczy mi tematow do pisania Adios.


 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (19)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
Aga
Aga - 2015-06-13 17:10
na tropikalne robactwo warto uzyc olejku z drzewa herbacianego (tea tree oil) badz citronella oil. w moim przypadku dzialalo ale niestety to nie Chanel n 5;-)osobliwy zapach olejku pozostanie z Toba na jakis czas, chociaz mozna sie przyzwyczaic;-)cudnych przygod (bez robali)
 
Maciek
Maciek - 2016-11-16 14:03
Dopiero kilko wpisow za mna ale juz bardzo mi sie podoba. Lekki styl pisowni przepiekne zdjecia sprawiaja ze nie moge sie oderwac od czytania. Pewnie przez to za niedlugo strace prace :D pozdr
 
 
zwiedzili 7.5% świata (15 państw)
Zasoby: 143 wpisy143 299 komentarzy299 2180 zdjęć2180 0 plików multimedialnych0
 
Nasze podróżewięcej
06.07.2016 - 06.07.2016
 
 
21.05.2016 - 21.05.2016
 
 
04.05.2016 - 10.05.2016