Geoblog.pl    onewayticket    Podróże    Ameryka Centralna,Poludniowa oraz Kuba    Znow w podrozy ale tym razem z musu!

Znow w podrozy ale tym razem z musu!

Panama
Panama, Panama City

Dawno nie pisalem glownie dlatego ze bylem bardzo zajety przez co tematow nie bardzo mialem jak szukac. Na moje jednak nieszczescie znalazl sie jeden chociaz wolalbym aby sie nigdy nie pojawil. Dlaczego musialem pilnie pojechac do Panamy napisze w kolejnym wpisie i mam nadzieje ze pomoze to przyszlym podroznikom uniknac wielu problemow i niepotrzebnego stresu.

Panama City bardzo przypomina mi Singapur a to ze wzgledu na ogroma ilosc wiezowcow usytuowanych tuz nad woda.Oczywiscie azjatycki kolega jest troche czysciejszy i bardziej nowoczesny ale wspolnych cech mozna znalezc bardzo wiele. Bardzo latwo sie tez porusza po miescie dzieki transportowi publicznemu (metro,autobusy)z ktorego mozna korzystac za pomoca tz rapid pass ktory jest bardzo latwo nabyc w wielu punktach miasta a w dodatku jest nie drogi. Polecam spacer wieczorem w parku nad zatoka z ktorego podziwiac mozna zachod slonca lub pieknie oswietlone wiezowce polozone w finansowej dzielnicy Panama City. Miasto tego pokroju nie jest tanie ale da sie przezyc. Nam udalo znalezc sie piekny pokoj z kilmatyzacja pare minut od zatoki za 25 dolarow(bo taka waluta obowiazuje w Panamie niestety). Nie zostaniemy tu jednak dlugo bo jeden dzien w zupelnosci wystarczy no moze poswiecimy pare godzin za zwiedzanie kanalu panamskiego ale to jeszcze musze uzgodnic z malzonka a ona po ogromnych przejsciach teraz spi a i ja niewidziawszy jes dawno chetnie do niej dolocze Adios.

zula - 2015-11-07 19:02
Twój początkowy wpis daje do myślenia.
Aż strach co było...lecz i dobrze ,że jesteście już razem bo wówczas kłopoty i zmartwienia dzielą się przez dwa!
pozdrawiam

zula - 2015-11-16 21:04
co u Was?
proszę napisz choć dwa zdania!

onewayticket
onewayticket - 2015-11-17 13:18
Witaj Zula !

Bardzo dziekuje za troske to bardzo milo z twojej strony. U nas wszystko wporzadku po za tym ze mamy duzo pracy. Zaproponowano nam objecie tegoz malego resort w ktorym pracowalem I teraz reorganizujemy wszystko. a nie jest latwo dlatego nie pisze nic na blogu bo mam pracy od rana do nocy ale jak tylko ogarne ten burdelik to wroce na stare tory pozdrawiam

zula - 2015-11-18 12:11
Bardzo się cieszę ,że pracy moc i ,że coś poprowadzicie wg własnych planów. Jednym słowem sukces na początku "kariery" co jest bardzo ważne aby przygotować "stanowisko pracy" zgodnie z własnym wyobrażeniem!
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!